.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زن 55 ساله آملي صاحب فرزند شد
پدر 60 ساله اين كودك كه پس از سال‌ها انتظار صاحب فرزند شد، گفت: خدا را شكر مي‌كنم كه پس از گذشت چندين سال فرزندي سالم به ما عطا كرده و نامش را محمد گذاشتيم...
زن 55 ساله آملي صاحب فرزند شد

 زن 55 ساله‌اي در آمل پس از سال‌ها انتظار، نخستين كودك خود را با استفاده از روش‌هاي پزشكي مركز رويان در بيمارستان امام علي اين شهرستان به دنيا آورد.
اين مادر 55 ساله در هفته سي‌وچهارم بارداري به علت استرس جنيني تحت عمل سزارين قرار گرفت و فرزند خود را به سلامت به دنيا آورد. پزشك متخصص زنان و زايمان و معالج اين بيمار به خبرنگار فارس در آمل گفت: اين بيمار كه پس از چندين سال صاحب فرزند نمي‌شد از مدت‌ها قبل تحت درمان كامل پزشكي قرار گرفت.
رويا زنجاني با بيان اينكه اين بيمار در اين سن با استفاده از روش‌هاي جديد مركز ناباروري رويان صاحب فرزند شد، اظهار داشت: بيشتر زوج‌هاي جوان كه احساس نازايي مي‌كنند مي‌توانند با بهره مندي از اطلاعات پزشكي مراكز رويان صاحب فرزند شود.
وي تاكيد كرد: حاملگي پس از 35 سالگي، تقريباً ريسك بزرگي است كه با تلاش متخصصان مركز رويان اين ريسك كمتر خواهد شد.
غني هاشميان، پدر 60 ساله اين كودك كه پس از سال‌ها انتظار صاحب فرزند شد، گفت: خدا را شكر مي‌كنم كه پس از گذشت چندين سال فرزندي سالم به ما عطا كرده و نامش را محمد گذاشتيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بهلول 10 مرداد 1386
الحمدلله انشالله خداوند این طفل را برایشان نگه دارد و عمری دوباره به این پدر و مادر عطا فرماید تا از این بچه خیر ببینند و انشالله خداوند به حق مادر سادات حضرت زهرا س به همه کسانی که اولاد ندارند و از این درد رنج می برند اولاد صالح و سالم عطا فرماید.آمین یا رب العالمین

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.